Vážení zákazníci, máme nový e-shop, probíhá testovací období. Obnovte si prosím heslo a zkontrolujte vaše kontaktní údaje.

Lodní motor Suzuki DF4 AS

Kód: DF4AS
35 990 Kč 29 744 Kč bez DPH
Momentálně nedostupné
Položka byla vyprodána…
Závěsný motor DF 4AS/L demonstruje odhodlání společnosti Suzuki přinášet uživatelům nejmenších motorů výhody malých a úsporných závěsných čtyřtaktů. Kombinace nízké hmotnosti (pouhých 24,5 kg v provedení s dlouhou nohou) a dvou madel značně usnadňuje přenášení a montáž motoru. Skladování a převoz těchto motorů je velmi zjednodušeny díky možnosti uložit motor na tři strany bez obav o únik motorového oleje. Nový systém nuceného oběhu oleje doplněný o olejový filtr rovněž zajišťuje lepší mazání a delší životnost a spolehlivost. Palivo z vestavěné nádrže je dopravováno do karburátoru samotíží. Na vedení od externí nádrže je uvnitř motoru zpětný ventil, který zajistí snadné nastartování i po odpojení a opětovném připojení externí nádrže po delší době. Startér má malý odpor a k jeho ručnímu použití není třeba nadměrné síly.

Detailní informace

Rodinná firma se zkušenostmi v oboru přes 20 let
Rodinná firma se zkušenostmi v oboru přes 20 let
Rychlé dodání zboží
Rychlé dodání zboží
Spolupráce s většinou renomovaných lodních evropských značek
Spolupráce s většinou renomovaných lodních evropských značek
Široký výběr zboží na kamenné prodejně
Široký výběr zboží na kamenné prodejně

Detailní popis produktu

suzuki df4 as

Výkon dodává jednoválcová soustava se zdvihovým objemem 138 ccm – největší ve své třídě. Kromě své nízké hmotnosti se vyznačuje vynikajícím točivým momentem v nízkých a středních otáčkách, díky čemuž má vynikající zrychlení. V námořním průmyslu je prvním motorem s digitálním kondenzátorovým zapalováním. Toto spojeni kvalitní zapalovací cívky a CPU do vodě odolné jednotky, která zaručuje přesný okamžik zážehu i pravidelný volnoběh, disponuje omezovačem otáček. Dále disponuje mimo jiné 180stupňovým řízením, které dokonce i na mělké vodě poskytuje dobrou manévrovací schopnost. Zásadním bodem, kterému se inženýři Suzuki také věnovali, je klidný a vyrovnaný běh motoru. Toho je docíleno mírným odsazením klikového hřídele od osy válce, díky čemuž má píst ve válci menší třecí odpor, a to eliminuje vibrace. Dalším vylepšením je izolování píny od vibrací motoru pružným uložením, díky kterému vibrace motoru méně ucítíte na ruce.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: