Modely DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů. Všechny nové komponenty, jako jsou vysokotlaké palivové čerpadlo, chladič paliva, separátor par, vstřiky a nová škrtící klapka, byly vytvořeny tak lehké a malé, jak jen to je možné. Celý systém pracuje bez baterie, což je dalším prvenstvím v této třídě. Zatímco ostatní výrobci potřebují baterii kvůli poskytnutí jemnějších startů, pravidelnému běhu motoru a lepší akceleraci za všech podmínek, Suzuki vám toto vše přináší i bez potřeby baterie. Motory jsou navíc přibližně o 5% lehčí než nejbližší konkurent. Díky vstřikování paliva je běh motorů plynulejší a bez znatelných vibrací.
Galerie
Výkon motoru kW: | 11,0/15,0 |
Počet válců: | 2 |
Objem válců (ccm): | 327 |
Váha motoru (kg): | 44-49 |
Palivový systém: | MPI |
Zapalování: | CDI |
Startování: | ruční, model R S T elektro |
Řazení: | vpřed-neutrál-vzad |
S - krátká noha, start - ruční, ovládaní - rukojeť
L - dlouhá noha, start - ruční, ovládání - rukojeť
RS - krátká noha, start - elektro, ovládaní - dálkové
RL - dlouhá noha, start - elektro, ovládaní - dálkové
ES - krátká noha, start - elektro, ovládaní - rukojeť
EL - dlouhá noha, start - elektro, ovládaní - rukojeť