Suzuki úplně nově koncipovala DF8A s nahoře umístěným vačkovým hřídelem a zdvihovým objemem válců 208 ccm, je to úplně nový model v řadě čtyřtaktů Suzuki. Suzuki úplně nově...
Suzuki úplně nově koncipovala DF8A s nahoře umístěným vačkovým hřídelem a zdvihovým objemem válců 208 ccm, je to úplně nový model v řadě čtyřtaktů Suzuki. Suzuki úplně nově...
Navržen tak, aby poskytoval maximální výkon, tah a kontrolu, které vyžadují širší a těžší lodě. Skvělé pro hliníkové lodě, nafukovací čluny s měkkým trupem a plachetnice.
Navržen tak, aby poskytoval maximální výkon, tah a kontrolu, které vyžadují širší a těžší lodě. Skvělé pro hliníkové lodě, nafukovací čluny s měkkým trupem a plachetnice.
SUZUKI nabízí i tento malý závěsný motor s technologiemi pro vyšší výkonnostní řady.Použitím nové technologie bezbateriového vstřikování paliva nabízí motor rychlé a snadné...
Navržen tak, aby poskytoval maximální výkon, tah a kontrolu, které vyžadují širší a těžší lodě. Skvělé pro hliníkové lodě, nafukovací čluny s měkkým trupem a plachetnice.
Navržen tak, aby poskytoval maximální výkon, tah a kontrolu, které vyžadují širší a těžší lodě. Skvělé pro hliníkové lodě, nafukovací čluny s měkkým trupem a plachetnice.
Navržen tak, aby poskytoval maximální výkon, tah a kontrolu, které vyžadují širší a těžší lodě. Skvělé pro hliníkové lodě, nafukovací čluny s měkkým trupem a plachetnice.
Navržen tak, aby poskytoval maximální výkon, tah a kontrolu, které vyžadují širší a těžší lodě. Skvělé pro hliníkové lodě, nafukovací čluny s měkkým trupem a plachetnice.
SUZUKI nabízí i tento malý závěsný motor s technologiemi pro vyšší výkonnostní řady.Použitím nové technologie bezbateriového vstřikování paliva nabízí motor rychlé a snadné...
Modely DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se...
Navržen tak, aby poskytoval maximální výkon, tah a kontrolu, které vyžadují širší a těžší lodě. Skvělé pro hliníkové lodě, nafukovací čluny s měkkým trupem a plachetnice.
Modely DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se...
Tohatsu MFS 9,9 EFI je nejlehčí závěsný lodní motor ve své třídě, řešený bezbateriovým vstřikováním paliva. Čtyřtaktní motor Tohatsu o výkonu 9,9 HP obsahu 333 ccm3 s dlouhou...
SUZUKI nabízí i tento malý závěsný motor s technologiemi pro vyšší výkonnostní řady.Použitím nové technologie bezbateriového vstřikování paliva nabízí motor rychlé a snadné...
Modely DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se...
Navržen tak, aby poskytoval maximální výkon, tah a kontrolu, které vyžadují širší a těžší lodě. Skvělé pro hliníkové lodě, nafukovací čluny s měkkým trupem a plachetnice.
Navržen tak, aby poskytoval maximální výkon, tah a kontrolu, které vyžadují širší a těžší lodě. Skvělé pro hliníkové lodě, nafukovací čluny s měkkým trupem a plachetnice.
Navržen tak, aby poskytoval maximální výkon, tah a kontrolu, které vyžadují širší a těžší lodě. Skvělé pro hliníkové lodě, nafukovací čluny s měkkým trupem a plachetnice.
Navržen tak, aby poskytoval maximální výkon, tah a kontrolu, které vyžadují širší a těžší lodě. Skvělé pro hliníkové lodě, nafukovací čluny s měkkým trupem a plachetnice.
Navržen tak, aby poskytoval maximální výkon, tah a kontrolu, které vyžadují širší a těžší lodě. Skvělé pro hliníkové lodě, nafukovací čluny s měkkým trupem a plachetnice.